Navigacija

Oglas za prikupljanje pismenih ponuda za davanje u zakup poslovnog prostora

Opšte vesti

Zadužbina Milivoja Jovanovića i Luke Ćelovića
dana 21. juna 2023. godine raspisuje
O G L A S
ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA


Zadužbina Milivoja Jovanovića i Luke Ćelovića daje u zakup poslovni prostor površine 25,26m2 u prizemlju sa pripadajućim podrumom površine 31,86m2, u viđenom stanju, prazan, u stambeno-poslovnoj zgradi Zadužbine Milivoja Jovanovića i Luke Ćelovića, u Beogradu, Kneza Miloša broj 2, ekstra zona.
Poslovni prostor se daje u zakup na određeno vreme, na rok od 5 (pet) godina, s tim što se isti može produžavati za naredne iste, kraće ili duže periode, pod određenim uslovima.
Početni iznos zakupnine je 1.075,00 din/m2 bez PDV za prizemlje i 537,50 din/m2 bez PDV za podrum, što iznosi ukupno 44.279,25 din bez PDV mesečno (Zadužbina nije u sistemu PDV).
U poslovnom prostoru se mogu obavljati sve registrovane delatnosti, osim organizovanja igara na sreću, kladionica i onih koje bukom, vibracijama, mirisima, dimom ili na drugi sličan način ometaju stanare zgrade Zadužbine i okolnih zgrada u mirnom korišćenju stanova i poslovnih prostora.
Poslovni prostor se ne može davati u podzakup.
Kriterijum za izbor zakupca poslovnog prostora je najviša ponuđena cena zakupnine po m2 oglašenog prostora prizemlja, bez obračunatog PDV. Cena m2 podruma obračunava se u iznosu od 50% od cene po m2 prizemlja.
Komisija zadržava pravo da na otvaranju ponuda poveća početni iznos zakupnine iz Oglasa, zavisno od vrsta prijavljenih delatnosti, radi potrebe usklađivanja sa početnim iznosima zakupnina utvrđenim opštim aktom grada Beograda, kojim se uređuje početni iznos zakupnine za poslovni prostor na teritoriji grada Beograda, važećim na dan otvaranja prijava. Na otvaranju ponuda Komisija ne ulazi u ispravnost istih već evidentira prijavljene delatnosti radi utvrđivanja novog početnog iznosa zakupnine. Početni iznos zakupnine odrediće ona prijavljena delatnost koja ima najviši početni iznos zakupnine prema opštem aktu grada Beograda, kojim se uređuje početni iznos zakupnine za poslovni prostor na teritoriji grada Beograda.
Zakupodavac zadržava pravo da u budućnosti povećava ugovoreni iznos zakupnine, radi potrebe usklađivanja sa iznosima zakupnina utvrđenim opštim aktom grada Beograda kojim se uređuje početni iznos zakupnine za poslovni prostor na teritoriji grada Beograda, zavisno od vrsta prijavljenih delatnosti, i to tako što će ugovorenu cenu zakupa uvećavati srazmerno procentu uvećanja početne cene utvrđene opštim aktom grada Beograda.

Pravo učešća u javnom nadmetanju za davanje u zakup imaju fizička lica, kao i pravna lica i preduzetnici, radi obavljanja registrovane delatnosti, koja uplate depozit i koja ispunjavaju uslove iz Oglasa.
Ponude se podnose u roku od 15 (petnaest) kalendarskih dana od dana objavljivanja Oglasa, najkasnije do 6. jula 2023. godine do 15,00 časova, neposredno na adresu Zadužbine Milivoja Jovanovića i Luke Ćelovića, Beograd, Studentski trg broj 1.
Na zatvorenoj koverti ponuđač mora staviti napomenu: “Prijava za poslovni prostor – ne otvarati”.
Otvaranje ponuda održaće se dana 7. jula 2023. godine u prostorijama Univerziteta u Beogradu na Studentskom trgu broj 1, u prizemlju, u kancelariji broj 2, sa početkom u 10 časova. Zakonski zastupnici ponuđača ili njihovi ovlašćeni predstavnici mogu da prisustvuju otvaranju ponuda i dužni su sa sobom poneti ličnu kartu.
Ponuda treba da sadrži sledeće elemente da bi bila potpuna i uredna:
1. Prijava sa podacima o podnosiocu ponude (čini sastavni deo Oglasa),
2. Ostala dokumentacija:
- za pravna lica: kopija izvoda o registraciji pravnog lica kod nadležnog organa, kopija potvrde o izvršenom evidentiranju za PDV, ukoliko je u sistemu PDV-a, kopije svih ugovora o otvaranju i vođenju dinarskih računa kod poslovnih banaka kod koje ima račune, kopija rešenja o dodeljenom poreskom identifikacionom broju, kopija overenog OP obrasca zakonskog zastupnika i punomoćje ukoliko podnosilac prijave ima zastupnika (ukoliko zakonski zastupnik podnosioca prijave ovlasti drugo lice za zastupanje);
- za preduzetnike: fotokopija lične karte bez čipa ili očitana biometrijska lična karta preduzetnika, kopija izvoda o registraciji preduzetnika kod nadležnog organa, kopija potvrde o izvršenom evidentiranju za PDV, ukoliko je u sistemu PDV-a, kopije svih ugovora o otvaranju i vođenju dinarskih računa kod poslovnih banaka kod koje ima račune, kopija rešenja o dodeljenom poreskom identifikacionom broju, kopija overenog OP obrasca zakonskog zastupnika i punomoćje, ukoliko podnosilac prijave ima zastupnika (ukoliko zakonski zastupnik podnosioca prijave ovlasti drugo lice za zastupanje);
- za fizička lica: fotokopija lične karte bez čipa ili očitana biometrijska lična karta.
3. Iznos mesečne zakupnine koja se nudi po m2 prizemlja i podruma bez obračunatog PDV-a (ukoliko ponuđač cenu ne iskaže bez PDV-a, smatraće se da u ponuđenu cenu nije uračunat PDV). Cenu m2 podruma obračunati u iznosu od 50% od cene po m2 prizemlja, zaokruženu na dve decimale;
4. Izjava o prihvatanju svih uslova iz Oglasa za javno nadmetanje za davanje u u zakup poslovnog prostora u stambeno-poslovnoj zgradi Zadužbine Milivoja Jovanovića i Luke Ćelovića, u Beogradu, Kneza Miloša broj 2 (Izjavu, koja je sastavni deo Oglasa, overavaju kod javnog beležnika samo fizička lica);
5. Izjava o spremnosti ulaganja sopstvenih sredstava u adaptaciju i opremanje poslovnog prostora u stambeno-poslovnoj zgradi Zadužbine Milivoja Jovanovića i Luke Ćelovića, u Beogradu, Kneza Miloša broj 2 (Izjavu, koja je sastavni deo Oglasa, overavaju kod javnog beležnika samo fizička lica) bez prava potraživanja od zakupodavca;
6. Izjavu o preuzimanju obaveza plaćanja troškova koji terete poslovni prostor u stambeno-poslovnoj zgradi Zadužbine Milivoja Jovanovića i Luke Ćelovića, u Beogradu, Kneza Miloša broj 2 (električna energija, komunalne usluge, održavanje zgrade i dr.) i troškova tekućeg održavanja i hitnih intervencija u poslovnom prostoru (Izjavu, koja je sastavni deo Oglasa, overavaju kod javnog beležnika samo fizička lica);
7. Izjava o dostavi dokaza o izmirenju obaveza iz prethodnog zakupodavnog odnosa (Izjavu, koja je sastavni deo Oglasa, overavaju kod javnog beležnika samo fizička lica): Ukoliko je ponuđač trenutni zakupac ili je bio zakupac stambenog ili poslovnog prostora zakupodavca, ili posebnih delova nepokretnosti drugih zadužbina i fondacija pod upravom Univerziteta u Beogradu, ili je sa njima povezano lice u smislu propisa o privrednim društvima ili na drugi način koji opravdano može dovesti u sumnju izvršenje ugovornih obaveza iz budućeg zakupodavnog odnosa, potrebno je da u roku od 5 (pet) dana od dana prijema Obaveštenja o izboru zakupca (u slučaju da je izabran za zakupca) dostavi dokaz da je to lice izmirilo obaveze iz tog zakupodavnog odnosa. Ukoliko ne dostavi dokaz u navedenom roku smatraće se da je ponuđač odustao od zakupa predmetne nepokretnosti i pristupiće se pozivanju sledećeg najpovoljnijeg ponuđača, radi zaključenja ugovora o zakupu.
8. Izjava o obezbeđivanju potraživanja zakupodavca zaključenjem Ugovora o solidarnom jemstvu (Izjavu overenu kod javnog beležnika, koja je sastavni deo Oglasa, dostavljaju samo fizička lica). Fizičko lice uz Prijavu obavezno dostavlja za jemca sve dokaze iz ovog oglasa koji se odnose na pravna lica.
9. Dokaz o uplati depozita u iznosu od 40.000,00 dinara na račun Zadužbine Milivoja Jovanovića i Luke Ćelovića: 265-1760310000355-49. Uplata depozita od strane lica koje nije podnosilac prijave neće biti prihvaćena, te će se prijava uz tako uplaćeni depozit smatrati neurednom. U slučaju da ponuđač ne bude izabran kao najpovoljniji, depozit se vraća u roku od 7 dana od dana donošenja Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača.
Spisak obavezne dokumentacije je sastavni deo Oglasa.
Nepotpune i/ili neblagovremene ponude se odbacuju.
Smatraće se da je ponuđač odustao od zakupa predmetne nepokretnosti, čime gubi pravo na povraćaj depozita, u sledećim slučajevima:
- ukoliko ponuđač ne prihvati usklađivanje početne visine zakupnine sa zakupninom utvrđenom opštim aktom grada Beograda,
- ukoliko bude izabran za najpovoljnijeg ponuđača, a ne potpiše ugovor o zakupu nepokretnosti i ugovor o jemstvu (važi za fizička lica) u roku od 5 (pet) dana od dana prijema poziva za zaključenje ugovora,
- ukoliko ne dostavi dokaz u navedenom roku iz tačke 7. i
- ukoliko ponuđač, koji je posle otvaranja ponuda uplatio trostruki iznos zakupnine na ime depozita, odustane od zakupa do donošenja odluke Odbora Zadužbine o određivanju zakupca.
U navedenim slučajevima pristupiće se pozivanju sledećeg najpovoljnijeg ponuđača, radi zaključenja ugovora o zakupu.
Depozit ponuđača, čija je ponuda prihvaćena i sa kojim će biti zaključen ugovor o zakupu, ostaje na računu zakupodavca do kraja zakupodavnog odnosa, kao osnov obezbeđenja za slučaj postojanja neplaćenih računa, eventualne štete koja nastane u toku trajanja zakupa i drugih troškova vezano za korišćenje poslovnog prostora nakon iseljenja.
Izabrani ponuđač je u obavezi da u roku od 3 (tri) dana od dana prijema poziva zakupodavca a pre zaključenja ugovora o zakupu na ime depozita uplati iznos od tri mesečne zakupnine, koji će biti korišćen za slučaj postojanja neplaćenih zakupnina nakon iseljenja.

U slučaju da dva ili više ponuđača ponude istu visinu zakupnine, biće pozvani da na licu mesta na novim obrascima ponude novi uvećani iznos zakupnine u odnosu na prethodno datu ponudu. Ukoliko ponuđači ne dostave novu ponudu ili dostave ponudu sa istim iznosom zakupnine, Komisija će izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršiti putem žreba.
Zakupac – fizičko lice, koji nema registrovanu preduzetničku radnju dužan je da najkasnije u roku od 30 dana od dana zaključenja ugovora o zakupu dostavi rešenje nadležnog organa o upisu radnje u odgovarajući registar, kopiju rešenja o dodeljenom poreskom identifikacionom broju, kopiju ugovora o otvaranju i vođenju dinarskog računa kod poslovne banke, adresu elektronske pošte, kopiju overenog OP obrasca. Ukoliko zakupac – fizičko lice ne dostavi navedenu dokumentaciju u gore navedenom roku, ugovor o zakupu će se smatrati raskinutim.
Razgledanje poslovnog prostora može se izvršiti u terminima od 9,00-15,30 časova radnim danima, najavom na broj telefona: 3207-425 i 3207-426.
O izvršenom izboru zakupca ponuđači će biti pismeno obavešteni u roku od 8 (osam) dana od dana donošenja odluke.
Ponuđači imaju pravo na prigovor koji se izjavljuje Odboru Zadužbine preko Komisije u roku od 8 (osam) dana od dana prijema obaveštenja.

Oglas za davanje u zakup poslovnog prostora broj 3

Prijava

Spisak obavezne dokumentacije uz Prijavu

1. Izjava FIZIČKIH LICA o prihvatanju uslova iz Oglasa

2. Izjava FIZIČKIH LICA o spremnosti ulaganja

3. Izjava FIZIČKIH LICA o plaćanju troškova

4. Izjava FIZIČKIH LICA o dostavi dokaza

5. Izjava FIZIČKIH LICA o obezbeđivanju potraživanja

1. Izjava PRAVNO LICE o prihvatanju uslova iz Oglasa

2. Izjava PRAVNA LICA o spremnosti ulaganja

3. Izjava PRAVNA LICA o plaćanju troškova

4. Izjava PRAVNO LICE o dostavi dokaza

5. Izjava PRAVNA LICA o obezbeđivanju potraživanja

1. Izjava PREDUZETNIKA o prihvatanju uslova iz Oglasa

2. Izjava PREDUZETNIK o spremnosti ulaganja

3. Izjava PREDUZETNIKA o plaćanju troškova

4. Izjava PREDUZETNIK o dostavi dokaza

Prezentaciju možete pogledati ovde