Navigacija

Obaveštenje o obnovi godine - master akademske studije

Studentske vesti

Obnova godine za studente master akademskih studija, koji su fakultet upisali pre školske 2023/2024. godine, obaviće se u tri koraka:

  1. Prijava predmeta za slušanje preko veb portala za studente
  2. Zakazivanje termina za upis u studentskoj službi
  3. Dolazak sa neophodnom dokumentacijom u zakaznom terminu

1. Prijava predmeta za slušanje

Studenti će imati mogućnost da u periodu od 11. oktobra do 17. oktobra preko svojih naloga na veb portalu za studente izvrše prijavu predmeta koje žele da slušaju u zimskom semestru. Da bi student mogao da prijavi predmete za slušanje, neophodno je da nema otvorenih prijava ispita. U slučaju problema sa otvorenim prijavama, studenti se moraju obratiti svojim predmetnim profesorima.

Svaki bod plaća se po ceni od 1.475,00 dinara. U ukupan broj bodova koji se prijavljuju obavezno se uračunavaju i bodovi za završni master rad, kao i bodovi za studijsko istraživački rad u slučaju da student nema prijavljenu temu završnog master rada ili da mentor nije priložio potvrdu o realizaciji studijskog istraživačkog rada (u slučaju da postoje problemi sa evidencijom, biće rešeni pri upisu). Predračun školarine biće formiran nakon završetka postupka upisa.

Po okončanju postupka prijave, neophodno je da student odštampa spisak predmeta koje je prijavio preko naloga na veb portalu.

2. Zakazivanje termina za upis

Nakon okončanja postupka prijave predmeta za slušanje, neophodno je da student zakaže termin u kome će doći da preda dokumentaciju u studentskoj službi. Zakazivanje termina biće moguće izvršiti isključivo preko elektronske forme u periodu od 12. oktobra do 17. oktobra. Nakon zakazivanja termina, na adresu elektronske pošte koju je student naveo u okviru elektronske forme biće poslata potvrda o zakazanom terminu.

Upis studenata obaviće se u studentskoj službi (soba broj 6) radnim danima u periodu od 16. oktobra do 17. oktobra 2023. godine, od 11 do 14 časova, u zakazanim terminima.

Neophodno je da studenti pažljivo evidentiraju svoje podatke u elektronskoj formi i izaberu tačno jedan termin u kojem sigurno mogu da dođu da predaju dokumentaciju. Višestruke prijave preko forme neće biti uzimane u obzir i biće brisane. Studenti će biti u obavezi da prilikom dolaska pokažu potvrdu o zakazanom terminu (u papirnoj ili elektronskoj formi).

3. Dolazak sa neophodnom dokumentacijom

Studenti koji su zakazali termin dolaska u studentsku službu treba da pripreme sledeću dokumentaciju:

  • indeks sa upisanim ocenama položenih predmeta,
  • jedan popunjen prijavni list ŠV20 (i ažuriran elektronski ŠV20 obrazac),
  • odštampani spisak prijavljenih predmeta za slušanje tokom zimskog semestra (sa veb portala),
  • dokaz o uplati od 100,00 dinara na tekući račun Fakulteta 840-1441666-69, poziv na broj 80200, svrha uplate: za Centar za razvoj karijere,
  • dokaz o uplati od 500,00 dinara na tekući račun Fakulteta 840-1441666-69, poziv na broj 80200, svrha uplate: Osiguranje studenata,
  • ugovor o studiranju (nabavlja se u skriptarnici),
  • potvrdu iz biblioteke.

Kako bi se izbegle gužve neophodno je da studenti sa pripremljenom dokumentacijom dođu u zakaznom terminu bez kašnjenja.

Podnošenje molbi studentskoj službi:

Upis studenata neće biti moguć bez podnošenja dodatne molbe u sledećim slučajevima:

  • Studenti kojima ističe zakonski predviđen rok za završetak studija od 2 godine, podnose molbu za produžetak roka za završetak studija do isteka trostrukog broja školskih godina potrebnih za realizaciju upisanog studijskog programa. Studenti uz molbu prilažu i dokaz o uplati od 5.000,00 dinara na tekući račun Fakulteta 840-1441666-69, poziv na broj 80200, svrha uplate: molba za produžetak roka za završetak studija. Molba se podnosi u studentskoj službi (soba broj 6) u zakazanom terminu upisa. Obrazac molbe može se uzeti u skriptarnici Fakulteta.

Sva pitanja u vezi sa upisom slati isključivo na adresu studentska@tmf.bg.ac.rs.