Навигација

ВАЖНО - Нови студентски налози електронске поште за службену комуникацију

Студентске вестиОпште вести

Свим студентима свих нивоа студија, који су своје студирање на ТМФ започели школске 2008/2009 или касније, ИТ служба ТМФ отворила је налог електронске поште на домену estudent.tmf.bg.ac.rs. Од школске 2020/2021 сва службена комуникација између ТМФ-а (професори и службе ТМФ) и студената обављаће се искључиво преко службеног налога студената. Ово се односи и на позиве за учествовање у састанцима/настави на даљину преко сервиса Zoom или Google Meet, као и на позиве за улазак у Google Classroom.

Сваки студент ТФМ у току прве наставне недеље треба да:

1. посети адресу http://webmail.estudent.tmf.bg.ac.rs/ ;

2. се улогује са својим новим корисничким именом (user name), које је истовремено и нова службена адреса електронске поште, а које има следећу структуру: godina_upisabroj_indeksa@estudent.tmf.bg.ac.rs

пример: студент који се уписао 2019. године и добио индекс под бројем 459 имаће следеће корисничко име:
20190459@ estudent.tmf.bg.ac.rs
(сви студентски налози имају тачно осам цифара у називу!);

3. унесе генеричку лозинку (password), која се састоји се од свих 13 цифара његовог ЈМБГ;

4. изабере команду "Даље", после које ће се појавити обавезујући захтев да се одмах промени лозинка;

5. приликом попуњавања података о кориснику налога провери да је уписано његово пуно име и презиме (као у индексу), да би се на тај начин појавио у комуникацији са професорима;

6. наведe резервну адресу електронске поште и број мобилног телефона, што је неопходно за безбедносне провере приликом приступања налогу са новог уређаја и за добијање нове лозинке ако се стара заборави.

Тачком 6. завршава се активација службеног налога електронске поште студента ТМФ.

У случају да студент заборави шифру, подаци које је оставио под тачком 6. омогућавају да се на једноставан начин, без туђе помоћи, добије нова шифра преко мобилног телефона или преко резервне адресе електронске поште.

Уколико студент пропусти да наведе податке под тачком 6. и заборави шифру за отварање свог службеног налога, мораће да се у писаној форми обрати студентској служби, која ће онда, уз сав други посао, морати да решава и такве тривијалне проблеме који се могу једноставно избећи.

Уколико је неко већ отворио налог, а није попунио податке под тачком 6, то може учинити и накнадно, кроз подешавање свог профила.