Навигација

Награда студентима ТМФ на LUKOWA Académie 2020

Опште вестиСтудентске вести

LUKOWA Académie 2020 – Korporativni pristup studiji slučaja doveo do uspešnih timskih rešenja

 

Као завршни део LUKOWA Académie 2020, у недељу 6. децембра, одржан је онлине LUKOWA Business Challenge. Подељени у шест тимова, полазници академије су представили своја решења за студију случаја “Deliverig excellence to Genial Gemüse” који је задала швајцарска компаније LUKOWA а која се односила на изразито конкурентно тржиште замрзнутог воћа и поврћа у Швајцарској, Немачкој и Аустрији. Решења су излагана пред жиријем који су чинили председник жирија Бранислав Бандић (Ernst & Young), Милош Милосављевић (ФОН), Раде Стојисављевић (LUKOWA), Иван Вилус (LUKOWA) и Небојша Абаџић (LUKOWA). Академија је имала укупно 30 полазника са Факултета организационих наука, Економског, Пољопривредног, Технолошко-металуршког факултета, Факултета техничких наука и Електротехничког факултета.

 

Основни циљ студије случаја био је да студентима обезбеди увид у реалне одговорности у оквиру продајног тима као и да тестира њихову сналажљивост, разумевање Б2Б пословања, аналитичке и комуникационе вештине. Задатак студије случаја који су решавали полазници академије био је да помогне продајном тиму компаније LUKOWA у креирању предлога понуде за тендер потенцијалног клијента Genial Gemüse. У креирању понуде учесници су могли да користе постојеће производе компаније LUKOWA али и да у сарадњи са клијентом креирају нове производе и прошире портфолио компаније. Од студената се захтевало да извршном директору операција (CEO) понуде решење са комплетном техничком и финансијском понудом. Током израде понуде студенти су имали прилику да се кроз компанијске меетупе-е упознају са Б2Б моделом LUKOWA и са производним процесима у оквиру онлине посете производњи, а такође целокупан процес решавања студије случаја био је подржан од стране ментора и топ менаџмента кроз Q&А сесије. У оквиру финалног догађаја, сваки тим имао је на располагању 20 минута за презентацију решења и 15 минута за питања жирија. Победници овогодишњег LUKOWA Business Challenge-a su:

Прво место: Матија Поповић, Ирена Вукосављевић (Економски факултет), Марија Рајковић, Ана Рабреновић (Факултет организационих наука), Анђела Марчетић (Пољопривредни факултет)

Друго место: Димитрије Флорин, Вања Крајникер (Економски факултет), Николина Младеновић (Електротехнички факултет), Гордана Спајић (Пољопривредни факултет), Тијана Коловић (Факултет организационих наука)

Треће место: Марија Ђукић, Катарина Милосављевић (Факултет организационих наука), Марија Дујовић (Технолошко-металуршки факултет), Нада Станивук (Факултет техничких наука)

За најбољег презентера жири је прогласио Димитрија Флорина са Економског факултета. Поред награда које је доделио жири, награду за највећу посвећеност на академији добила је Нина Мацановић са Економског факултета, док је на основу интерне оцене самих студентских тимова Марија Дујовић са Технолошко-металуршког факултета награђена као МВП.

Публика је у избору за најбољи тим највише гласова дала тиму у саставу Милена Гатић, Маријана Љубојевић (Факултет организационих наука), Вељко Петровић, Сергеј Стојиљковић (Економски факултет) и Сунчица Стојчић (Технолошко-металуршки факултет).

LUKOWA Académie се организује на енглеском језику трећу годину за редом, а ове године је успешно спроведена онлине. Академија је оријентисана на практичну примену знања студената завршних година студија и развијање одрживих пословних решења уз консултацију са стручњацима, менторима и менаџментом компаније LUKOWA. Сви полазници академије добили су сертифкате, док ће за најуспешније полазнике LUKOWA обезбедити праксу и запослење.

 

Фајлови