Обавештење о обнови године - мастер академске студије
Студентске вестиОбнова године за студенте мастер академских студија, који су факултет уписали пре школске 2024/2025. године, обавиће се у три корака:
- Пријава предмета за слушање преко веб портала за студенте
- Заказивање термина за упис
- Долазак са неопходном документацијом у заказном термину
1. Пријава предмета за слушање
Студенти ће имати могућност да у периоду од 10. октобра до 16. октобра преко својих налога на веб порталу за студенте изврше пријаву предмета које желе да слушају. Да би студент могао да пријави предмете за слушање, неопходно је да нема отворених пријава испита. У случају проблема са отвореним пријавама, студенти се морају обратити својим предметним професорима.
Сваки бод плаћа се по цени од 1.475,00 динара. У укупан број бодова који се пријављују обавезно се урачунавају и бодови за завршни мастер рад, као и бодови за студијско истраживачки рад у случају да студент нема пријављену тему завршног мастер рада или да ментор није приложио потврду о реализацији студијског истраживачког рада (у случају да постоје проблеми са евиденцијом, биће решени при упису).
Студенти којима ће аутоматски бити пријављени и предмети пролећног семестра које су претходно слушали, могу исте да одјаве приликом доласка у студентску службу, с тим што су у обавези да се, по окончању фебруарског испитног рока, у случају да их до тада не положе, јаве у студентску службу ради поновне пријаве предмета, јер у супротном неће моћи да их полажу након тог рока.
По окончању поступка пријаве, неопходно је да студент одштампа списак предмета које је пријавио преко налога на веб порталу.
Предрачун школарине биће формиран након завршетка поступка уписа, а прва рата школарине доспева 1. новембра. Студенти који плаћају школарину у обавези су да уплате прву рате школарине да би добили потврду о студирању.
2. Заказивање термина за упис
Након окончања поступка пријаве предмета за слушање, неопходно је да студент закаже термин у коме ће доћи да преда документацију у студентској служби. Заказивање термина биће могуће извршити искључиво преко електронске форме у периоду од 11. октобра до 16. октобра. Након заказивања термина, на адресу електронске поште коју је студент навео у оквиру електронске форме биће послата потврда о заказaном термину.
Упис студената обавиће се у студентској служби (соба број 6) 15. и 16. октобра 2024. године, од 11 до 15 часова, у заказаним терминима.
Неопходно је да студенти пажљиво евидентирају своје податке у електронској форми и изаберу тачно један термин у којем сигурно могу да дођу да предају документацију. Вишеструке пријаве преко форме неће бити узимане у обзир и биће брисане. Студенти ће бити у обавези да приликом доласка покажу потврду о заказаном термину (у папирној или електронској форми).
3. Долазак са неопходном документацијом
Студенти који су заказали термин доласка у студентску службу треба да припреме следећу документацију:
- индекс са уписаним оценама положених предмета,
- један попуњен пријавни лист ШВ20 (и ажуриран електронски ШВ20 образац),
- одштампан списак пријављених предмета за слушање (са веб портала),
- доказ о уплати од 100,00 динара на текући рачун Факултета 840-1441666-69, позив на број 80200, сврха уплате: за Центар за развој каријере,
- доказ о уплати од 500,00 динара на текући рачун Факултета 840-1441666-69, позив на број 80200, сврха уплате: Осигурање студената,
- доказ о уплати допунског дела школарине за самофинансирајуће студенте - 1000,00 динара на текући рачун Факултета 840-1441666-69, позив на број 80200 (у складу са Ценовником ТМФ за школску 2024/2025. годину, ТМФ преноси уплату у целости Универзитету у Београду),
- уговор о студирању (набавља се у скриптарници),
- потврду из библиотеке.
Како би се избегле гужве неопходно је да студенти са припремљеном документацијом дођу у заказаном термину без кашњења. У случају да студенти нису у могућности да се лично упишу, друго лице може уместо њих да изврши поступак уписа у заказаном термину под условом да има сву неопходну документацију, да су сва документа за које је то релевантно својеручно потписана и да потпис одговара потпису студента у индексу. У супротном, друга лица неће моћи да изврше упис.
Подношење молби студентској служби:
Упис студената неће бити могућ без подношења додатне молбе у следећем случају:
- Студенти којима истиче законски предвиђен рок за завршетак студија од 2 године, подносе молбу за продужетак рока за завршетак студија до истека троструког броја школских година потребних за реализацију уписаног студијског програма. Студенти уз молбу прилажу и доказ о уплати од 6.000,00 динара на текући рачун Факултета 840-1441666-69, позив на број 80200, сврха уплате: молба за продужетак рока за завршетак студија. Молба се подноси у студентској служби (соба број 6) радним данима од 11 до 14 часова у периоду од 7. до 9. октобра. Образац молбе може се узети у скриптарници Факултета. У случају да молба буде одобрена, студенти ће моћи да се упишу у заказаном термину.
Сва питања у вези са уписом слати искључиво на адресу studentska@tmf.bg.ac.rs.