Обавештење о упису виших година и обнови године - докторске академске студије
Студентске вестиУпис виших година и обнова године за студенте докторских академских студија, који су факултет уписали пре школске 2022/2023. године, обавиће се у два корака:
- Заказивање термина за упис у студентској служби
- Долазак са неопходном документацијом у заказном термину
Услови за упис у више године докторских студија су:
- Услов за упис у II годину докторских студија је 47 ЕСПБ бодова (најмање 48 ЕСПБ бодова за буџетски статус у оквиру одобрених буџетских квота) остварених у I години студија који укључују положене све обавезне предмете за студијски програм. Под обавезним предметима подразумевају се и предмети из група: Математика, Хемија, Термодинамика и Феномени преноса на студијским програмима где су предвиђени.
- Услов за упис у III годину докторских студија су положени сви испити предвиђени студијским програмима докторских студија кандидата укључујући и Енглески језик и одбрањен Завршни испит.
1. Заказивање термина за упис
Пре заказивања термина, потребно је проверити преко електронског налога да ли су сви положени испити и све уплате школарине евидентирани. У случају да постоје отворене пријаве или неевидентирани испит неопходно је обавестити предметне професоре, а уплате школарина из школске 2021/2022. године на време регулисати у студентској служби.
Заказивање термина могуће је извршити искључиво преко електронске форме у периоду од 13. октобра до 21. октобра. Након заказивања термина на адресу електронске поште коју је студент навео у оквиру електронске форме биће послата потврда о заказном термину.
Упис студената обавиће се у студентској служби (соба број 6) радним данима у периоду од 20. октобра до 21. октобра 2022. године, од 10 до 15 часова, у заказаним терминима.
Неопходно је да студенти пажљиво евидентирају своје податке у електронској форми и изаберу тачно један термин у којем сигурно могу да дођу да предају документацију. Вишеструке пријаве преко форме неће бити узимане у обзир и биће брисане. Студенти ће бити у обавези да приликом доласка покажу потврду о заказаном термину (папирна или електронска форма).
2. Долазак са неопходном документацијом
Студенти који су заказали термин доласка у студентску службу треба да припреме следећу документацију:
- индекс,
- један попуњен пријавни лист ШВ20 (и ажуриран електронски ШВ20 образац),
- доказ о уплати од 100,00 динара на текући рачун Факултета 840-1441666-69, позив на број 89100, сврха уплате: за Центар за развој каријере,
- доказ о уплати од 500,00 динара на текући рачун Факултета 840-1441666-69, позив на број 300, сврха уплате: Осигурање студената,
- доказ о уплати прве рате школарине за зимски семестар (за студенте који плаћају школарину): уплата на текући рачун Факултета 840-1441666-69, позив на број 62400, сврха уплате: прва рата школарине,
- фотокопију уговора за стипендисте, студенте запослене на факултетима и у институтима чланицама Универзитета у Београду, запослене на ТМФ и у ИЦ ТМФ, а за незапослене уверење да је студент на евиденцији Националне службе за запошљавање, не старије од 10 дана.
Како би се избегле гужве и упис обавио у складу са тренутном епидемиолошком ситуацијом неопходно је да студенти са припремљеном документацијом дођу у заказном термину без кашњења.
Школарина
Упис у зимски семестар више године плаћа се на следећи начин:
- Студенти који плаћају пуну цену школарине: Плаћа се у износу од 57.000,00 динара (по семестру) и може се уплатити у две једнаке рате oд пo 28.500,00 динара.
- Незапослени студенти и студенти запослени на факултетима и у институтима чланицама Универзитета у Београду:
- Упис у III семестар је износу од 28.500,00 динара (и упис у IV семестар je 28.500,00 динара);
- Упис у V семестар је 28.500,00 динара (и упис у VI семестар je 28.500,00 динара);
- Студенти запослени на ТМФ, у ИЦ ТМФ и стипендисти Министарства просвете, науке и технолошког развоја:
- Упис у III семестар је 19.000,00 динара (упис у IV семестар је 9.500,00 динара);
- Упис у V семестар је 9.500,00 динара (и упис у VI семестар је 9.500,00 динара).
Упис у обновљену годину се плаћа 38.000,00 динара у две једнаке рате.
Подношење молби студентској служби:
Упис студената неће бити могућ без подношења додатне молбе у следећим случајевима:
- Студенти којима истиче законски предвиђен рок за завршетак студија од 6 година, подносе молбу за продужетак рока за завршетак студија до истека троструког броја школских година потребних за реализацију уписаног студијског програма. Студенти уз молбу прилажу и доказ о уплати од 5.000,00 динара на текући рачун Факултета 840-1441666-69, позив на број 89100, сврха уплате: молба за продужетак рока за завршетак студија. Молба се подноси у студентској служби (соба број 6) у заказаном термину уписа. Образац молбе може се узети у скриптарници Факултета.
Сва питања у вези са уписом слати искључиво на адресу upis@tmf.bg.ac.rs.