Навигација

Д135 - Електрохемијски и алтернативни извори електричне енергије

Спецификација предмета
НазивЕлектрохемијски и алтернативни извори електричне енергије
АкронимД135
Студијски програмсви
Модул
Наставник (предавач)
Наставник/сарадник (вежбе)
    Наставник/сарадник (ДОН)
      Број ЕСПБ5.0Статус предметаизборни предмет
      Условљност другим предметомОблик условљености
      Циљеви изучавања предметаЦиљ предмета је да студенте упозна се теоријским и практичним знањима из области нових Електрохемијских и алтернативних извора електричне енергије и њиховом значају у очувању човекове околине. Кроз предмет студент изучава класичне и нове типове електрохемијских извора енергије, као и конверзију и складиштење енергије алтернативних (обновљивих) извора.. Предмет укључује самосталну израду семинарског рада
      Исходи учења (стечена знања)После успешног савладавања предмета студенти су: (i) стекли способност да анализирају сложене проблеме, осмисле и конципцирају испитивање, (ii) овладали применом електрохемијских и обновљивих извора енергије (iii) стекли комуникационе и социјалне компетенције потребне за рад у инжењерском тиму, (iv) стекли вештине комуникације за јасно формулисање и представљање задатка, начина решавања и резултата рада.
      Садржај предмета
      Садржај теоријске наставеПредмет упознаје студенте са савременим трендовима у раду и коришћењу Електохемијских и алтернативних извора електричне енергије, кроз изучавање типова и карактеристика одабраних извора, као и начинима конверзије и складиштења енергије алтернативних извора. Одабрани практични примери су детаљно анализирани у циљу повезивања теоријских знања са практичним проблемима. У оквиру предмета студенти самостално израђују семинарски рад.
      Садржај практичне наставе
      Литература
      1. B. N.. Grgur, ELEKTROHEMIJSKI I OBNOVLJIVI IZVORI ENERGIJE, TMF, interna skripta.
      2. I. Memišević, M. Beoković, ELEKTROHEMIJSKI IZVORI ENERGIJE I PUNJAČI AKUMULATORA, Admiral Books, Beograd, 2006.
      3. J.H. Hirschenhofer, D.B. Stauffer, R.R. Engleman, M.G. Klett, FUEL CELL HANDBOOK, Parsons Corporation Reading, DOI, PA, 1998
      4. B.Viswanathan, An Introduction to Energy Sources, National centre for catalysis research, Madras, 2006
      Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
      ПредавањаВежбеДОНСтудијски и истраживачки радОстали часови
      2
      Методе извођења наставеНастава укључује предавања, израду и одбрану семинарског рада
      Оцена знања (максимални број поена 100)
      Предиспитне обавезеПоенаЗавршни испитПоена
      Активности у току предавањаПисмени испит
      Практична наставаУсмени испит50
      Пројекти
      Колоквијуми
      Семинари50