Д150 - Одабрана поглавља инструменталне анализе
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Одабрана поглавља инструменталне анализе | |||
| Акроним | Д150 | |||
| Студијски програм | сви | |||
| Модул | ||||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 7.0 | Статус предмета | изборни предмет | |
| Условљност другим предметом | Облик условљености | |||
| Циљеви изучавања предмета | Циљ предмета је да студент стекне теоријско знање и експерименталне способности да користи ону инструменталну методу која је релевантна за област иастраживанја којом се бави и да стекне основна знања о одабраним методама које су обрађене на курсу. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Кроз предавања, консултације и презентацију семинарског рада студент треба да развије комуникационе способности. Истовремено, кроз семинарске радове које презентују остали студенти, студент овладава знањем о низу других инструменталних метода и њиховој примени а кроз заједничку припрему материјала за учење развија способност тимског тада. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Програмом је обухваћен већи број инструменталних метода (спектроскопија, флуоресценција и фосфоресценција, нуклеарна магнетна резонанца, термијске методе, гасна и течна хроматографија, комбиноване методе итд.). Програм курса и избор метода зависе од интересовања студената и мењају се сваке године.Сваки студент, у договору са ментором, бира једну методу, прикупља литературу и посећује лабораторију у којој се метода примењује. Представља методу осталим студентима кроз презентацију семинарског рада и писањем краћег текста (10-15 страна) у коме су објашњени основни принципи рада инструмента, илустровани конкретним примерима. Студенти на крају полажу завршни тест који покрива све обрађене методе. | |||
| Садржај практичне наставе | Индивидуални рад у лабораторији. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 3 | ||||
| Методе извођења наставе | Настава се одвија у виду предавања, консулатација са сваким студентом и менторске помоћи наставника у изради семинарског рада, индивидуалне посете лабораторији у којој се се примењује одабрана метода, презентације семинарских радова, тимске припреме материјала за учење и полагања теста. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 20 | Писмени испит | 40 | |
| Практична настава | 10 | Усмени испит | ||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | 30 | |||
