ДФП3 - Феномени преноса у инжењерству материјала
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Феномени преноса у инжењерству материјала | |||
| Акроним | ДФП3 | |||
| Студијски програм | сви | |||
| Модул | ||||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 5.0 | Статус предмета | изборни предмет | |
| Условљност другим предметом | нема | Облик условљености | ||
| Циљеви изучавања предмета | Cавладавање принципа аналогије у циљу разумевања поступака процесирања материјала: полимера, керамике, метала и композита Оспособљавање студената за примену одговарајућих математичких модела у решавању сложенијих инжењерских проблема. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Oвладавање поступцима моделовања вишефазних сложених система са истовременим процесираљем полимера, керамике, метала и/или композита. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Курс пружа неопходна знања потребна за разумевање поступака процесирања материјала: полимера, керамике, метала и композита. Објашњени су принципи преноса количине кретана (тј. механике флуида), преноса топлоте, преноса масе; као и могућност аналогног разматрања сродних феномена. Кроз конкретне примере и прорачуне студенти се упознају са поступком решавања инжењерских проблема. За овај курс је неопходно знање из математике (област решавањања диференцијалних једначина). | |||
| Садржај практичне наставе | Рачунски примери и решења | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | ||||
| Методе извођења наставе | Настава се изводи у виду предавања. Студенти у току наставе треба да ураде семинарски рад. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | Писмени испит | 40 | ||
| Практична настава | Усмени испит | |||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | 60 | |||
