22Д8 - Одабрана поглавља инструменталне анализе
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Одабрана поглавља инструменталне анализе | |||
Акроним | 22Д8 | |||
Студијски програм | Биохемијско инжењерство и биотехнологија,Инжењерство заштите животне средине,Хемија,Хемијско инжењерство | |||
Модул | ||||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 7.0 | Статус предмета | изборни предмет | |
Условљност другим предметом | Облик условљености | |||
Циљеви изучавања предмета | Циљ предмета је да студент стекне теоријско знање и експерименталне способности да користи ону инструменталну методу која је релевантна за област истраживања којом се бави и да стекне основна знања о одабраним методама које су обрађене на курсу. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Кроз предавања, консултације и презентацију семинарског рада студент треба да развије комуникационе способности. Истовремено, кроз семинарске радове које презентују остали студенти, студент овладава знањем о низу других инструменталних метода и њиховој примени а кроз заједничку анализу материјала за учење развија способност тимског рада. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Програмом је обухваћен већи број инструменталних метода (спектроскопија, флуоресценција и фосфоресценција, нуклеарна магнетна резонанца, термијске методе, гасна и течна хроматографија, комбиноване методе итд.). Програм курса и избор метода зависе од интересовања студената и мењају се сваке године. Сваки студент, у договору са ментором, бира пет метода. Једну методу представља путем усмене презентације, о једној методи пише семинарски рад (15-20 страна текста) у коме су објашњени основни принципи рада инструмента, илустровани конкретним примерима практичне примене. Студенти на крају полажу завршни тест који покрива преостале три одабране методе. | |||
Садржај практичне наставе | ||||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
3 | ||||
Методе извођења наставе | Настава се одвија у виду предавања, консултација са сваким студентом и менторске помоћи наставника у изради семинарског рада, индивидуалне посете лабораторији у којој се се примењује одабрана метода, презентације семинарских радова, припреме материјала за учење и полагања теста. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 20 | Писмени испит | 50 | |
Практична настава | Усмени испит | |||
Пројекти | ||||
Колоквијуми | ||||
Семинари | 30 |