Obaveštenje o upisu jesenjeg semestra školske 2025/2026. godine - osnovne akademske studije
Studentske vestiUpis jesenjeg semestra za studente osnovnih akademskih studija, koji su fakultet upisali pre školske 2025/2026. godine, obaviće se u skladu sa sledećom procedurom.
1. Prijava predmeta za slušanje
Studenti će imati mogućnost da u periodu od 27. oktobra do 30. oktobra preko svojih naloga na veb portalu za studente izvrše prijavu predmeta koje žele da slušaju u jesenjem semestru. Da bi student mogao da prijavi predmete za slušanje, neophodno je da nema otvorenih prijava ispita predmeta iz jesenjeg semestra. U slučaju problema sa otvorenim prijavama, a nakon završetka oktobarskog ispitnog roka, studenti se mogu obratiti svojim predmetnim profesorima i zamoliti ih da vrate ispitne prijave u studentsku službu.
Prijava predmeta za slušanje moguća je bez ispunjene uslovljenosti za slušanje predmeta. Svi studenti, saglasno odluci Senata Univerziteta, mogu da prijave 90 ESPB bodova u školskoj godini, odnosno 45 ESPB bodova po semestru.
Studenti koji planiraju da polažu ispit jesenjeg semestra u oktobarskom 2 roku isti prijavljuju za slušanje, pri čemu će naknadno biti korigovano praćenje predmeta u skladu sa rezultatima ispitnog roka.
Budžetski studenti sve prijavljene ESPB bodove iznad 60 plaćaju 1.250,00 dinara po ESPB bodu, a školarina se obračunava nakon prijave predmeta u prolećnom semestru. Samofinansirajući studenti plaćaju ukupan broj bodova koje su prijavili u semestru 1.250,00 dinara po ESPB bodu.
Svi prijavljeni bodovi koji se ne polože u školskoj godini prenose se u narednu školsku godinu i studenti će morati da plate slušanje istih.
U trenutku upisa biće preliminarno utvrđen status studenta prema zatečenom stanju, a konačan status studenta biće utvrđen nakon oktobarskog 2 roka i sprovedenog postupka rangiranja kandidata. Status budžetskog studenta moći će da steknu svi studenti rangirani do broja studenata koji su finansirani iz budžeta u školskoj 2024/2025. godini.
Predračun školarine za samofinansirajuće studente biće formiran nakon završetka postupka rangiranja, kada će i biti definisana dinamika plaćanja školarine. Samofinansirajući studenti u obavezi su da uplate prvu rate školarine da bi dobili potvrdu o studiranju.
Po okončanju postupka prijave, neophodno je da student odštampa spisak predmeta koje je prijavio preko naloga na veb portalu, što može izvršiti komandom Ctrl+P ili napraviti skrinšot sa telefona koji će potom odštampati.
2. Zakazivanje termina za upis
Nakon prijave predmeta za slušanje, neophodno je da student zakaže termin u kome će doći da preda dokumentaciju u studentskoj službi. Zakazivanje termina moguće je izvršiti isključivo preko elektronske forme. Nakon zakazivanja termina, na adresu elektronske pošte koju je student naveo u okviru elektronske forme biće poslata potvrda o zakaznom terminu.
Upis studenata obaviće se u studentskoj službi u periodu od 28. oktobra do 31. oktobra (do 15 časova), a raspoloživi termini biće označeni na elektronskoj formi preko koje se vrši zakazivanje.
Neophodno je da studenti pažljivo evidentiraju svoje podatke u elektronskoj formi i izaberu tačno jedan termin u kojem sigurno mogu da dođu da predaju dokumentaciju. Višestruke prijave preko forme neće biti uzimane u obzir i biće brisane. Prilikom dolaska studenti će morati da pokažu potvrdu o zakazanom terminu (odštampati mejl ili pokazati mejl na telefonu).
3. Dolazak sa neophodnom dokumentacijom
Studenti koji su zakazali termin dolaska u studentsku službu treba da pripreme sledeću dokumentaciju:
- indeks sa svim upisanim ocenama položenih predmeta,
- jedan popunjen prijavni list ŠV20 (i ažuriran elektronski ŠV20 obrazac),
- odštampani spisak prijavljenih predmeta za slušanje tokom jesenjeg semestra (sa veb portala),
- dokaz o uplati naknade za Centar za razvoj karijere - 300,00 dinara na račun 840-1441666-69, poziv na broj 80200,
- dokaz o uplati osiguranja - 500,00 dinara na račun 840-1441666-69, poziv na broj 80200,
- dokaz o uplati dopunskog dela školarine za samofinansirajuće studente - 1500,00 dinara na račun 840-1441666-69, poziv na broj 80200 (u skladu sa Cenovnikom TMF za školsku 2025/2026. godinu, TMF prenosi uplatu u celosti Univerzitetu u Beogradu),
- potpisan ugovor o studiranju (nabavlja se u skriptarnici Fakulteta),
- potvrda iz biblioteke.
Kako bi se izbegle gužve neophodno je da studenti sa pripremljenom dokumentacijom dođu u zakaznom terminu bez kašnjenja.
U slučaju da studenti nisu u mogućnosti da se lično upišu, drugo lice može umesto njih da izvrši postupak upisa u zakazanom terminu pod uslovom da ima svu neophodnu dokumentaciju, da su sva dokumenta za koje je to relevantno svojeručno potpisana i da potpis odgovara potpisu studenta u indeksu. U suprotnom, druga lica neće moći da izvrše upis.
Podnošenje molbi studentskoj službi:
Prijava predmeta za slušanje neće biti moguća bez podnošenja dodatne molbe u sledećim slučajevima:
- Studenti koji žele da upišu drugi (promene) studijski program moraju pre prijave predmeta za slušanje da podnesu molbu studentskoj službi. Uz molbu prilažu i dokaz o uplati od 5.000,00 dinara na tekući račun Fakulteta 840-1441666-69, poziv na broj 80200, svrha uplate: molba za promenu studijskog programa. Molba se podnosi u studentskoj službi (soba broj 5) radnim danima od 10 do 13 časova, 27. i 28. oktobra. Obrazac molbe može se kupiti u skriptarnici Fakulteta. U slučaju da molba bude odobrena, studentska služba će u najkraćem roku u informacionom sistemu ažurirati studijski program i omogućiti prijavu predmeta sa drugog studijskog programa.
- Studenti kojima ističe zakonski predviđen rok za završetak studija od 8 godina, odnosno reupisani studenti kojima ističe zakonski predviđen rok za završetak studija prema rešenju koje su dobili na upisu, podnose molbu za produžetak roka za završetak studija do isteka trostrukog broja školskih godina potrebnih za realizaciju upisanog studijskog programa. Studenti uz molbu prilažu i dokaz o uplati od 6.000,00 dinara na tekući račun Fakulteta 840-1441666-69, poziv na broj 80200, svrha uplate: molba za produžetak roka za završetak studija. Molba se podnosi u studentskoj službi (soba broj 5) radnim danima od 10 do 13 časova, 27. i 28. oktobra. Obrazac molbe može se kupiti u skriptarnici Fakulteta. U slučaju da molba bude odobrena, studenti će moći da se upišu u zakazanom terminu.
Sva pitanja u vezi sa upisom slati na adresu studentska@tmf.bg.ac.rs.
