Обавештење о упису јесењег семестра школске 2025/2026. године - основне академске студије
Студентске вестиУпис јесењег семестра за студенте основних академских студија, који су факултет уписали пре школске 2025/2026. године, обавиће се у складу са следећом процедуром.
1. Пријава предмета за слушање
Студенти ће имати могућност да у периоду од 27. октобра до 30. октобра преко својих налога на веб порталу за студенте изврше пријаву предмета које желе да слушају у јесењем семестру. Да би студент могао да пријави предмете за слушање, неопходно је да нема отворених пријава испита предмета из јесењег семестра. У случају проблема са отвореним пријавама, а након завршетка октобарског испитног рока, студенти се могу обратити својим предметним професорима и замолити их да врате испитне пријаве у студентску службу.
Пријава предмета за слушање могућа је без испуњене условљености за слушање предмета. Сви студенти, сагласно одлуци Сената Универзитета, могу да пријаве 90 ЕСПБ бодова у школској години, односно 45 ЕСПБ бодова по семестру.
Студенти који планирају да полажу испит јесењег семестра у октобарском 2 року исти пријављују за слушање, при чему ће накнадно бити кориговано праћење предмета у складу са резултатима испитног рока.
Буџетски студенти све пријављене ЕСПБ бодове изнад 60 плаћају 1.250,00 динара по ЕСПБ боду, а школарина се обрачунава након пријаве предмета у пролећном семестру. Самофинансирајући студенти плаћају укупан број бодова које су пријавили у семестру 1.250,00 динара по ЕСПБ боду.
Сви пријављени бодови који се не положе у школској години преносе се у наредну школску годину и студенти ће морати да плате слушање истих.
У тренутку уписа биће прелиминарно утврђен статус студента према затеченом стању, а коначан статус студента биће утврђен након октобарског 2 рока и спроведеног поступка рангирања кандидата. Статус буџетског студента моћи ће да стекну сви студенти рангирани до броја студената који су финансирани из буџета у школској 2024/2025. години.
Предрачун школарине за самофинансирајуће студенте биће формиран након завршетка поступка рангирања, када ће и бити дефинисана динамика плаћања школарине. Самофинансирајући студенти у обавези су да уплате прву рате школарине да би добили потврду о студирању.
По окончању поступка пријаве, неопходно је да студент одштампа списак предмета које је пријавио преко налога на веб порталу, што може извршити командом Ctrl+P или направити скриншот са телефона који ће потом одштампати.
2. Заказивање термина за упис
Након пријаве предмета за слушање, неопходно је да студент закаже термин у коме ће доћи да преда документацију у студентској служби. Заказивање термина могуће је извршити искључиво преко електронске форме. Након заказивања термина, на адресу електронске поште коју је студент навео у оквиру електронске форме биће послата потврда о заказном термину.
Упис студената обавиће се у студентској служби у периоду од 28. октобра до 31. октобра (до 15 часова), а расположиви термини биће означени на електронској форми преко које се врши заказивање.
Неопходно је да студенти пажљиво евидентирају своје податке у електронској форми и изаберу тачно један термин у којем сигурно могу да дођу да предају документацију. Вишеструке пријаве преко форме неће бити узимане у обзир и биће брисане. Приликом доласка студенти ће морати да покажу потврду о заказаном термину (одштампати мејл или показати мејл на телефону).
3. Долазак са неопходном документацијом
Студенти који су заказали термин доласка у студентску службу треба да припреме следећу документацију:
- индекс са свим уписаним оценама положених предмета,
- један попуњен пријавни лист ШВ20 (и ажуриран електронски ШВ20 образац),
- одштампани списак пријављених предмета за слушање током јесењег семестра (са веб портала),
- доказ о уплати накнаде за Центар за развој каријере - 300,00 динара на рачун 840-1441666-69, позив на број 80200,
- доказ о уплати осигурања - 500,00 динара на рачун 840-1441666-69, позив на број 80200,
- доказ о уплати допунског дела школарине за самофинансирајуће студенте - 1500,00 динара на рачун 840-1441666-69, позив на број 80200 (у складу са Ценовником ТМФ за школску 2025/2026. годину, ТМФ преноси уплату у целости Универзитету у Београду),
- потписан уговор о студирању (набавља се у скриптарници Факултета),
- потврда из библиотеке.
Како би се избегле гужве неопходно је да студенти са припремљеном документацијом дођу у заказном термину без кашњења.
У случају да студенти нису у могућности да се лично упишу, друго лице може уместо њих да изврши поступак уписа у заказаном термину под условом да има сву неопходну документацију, да су сва документа за које је то релевантно својеручно потписана и да потпис одговара потпису студента у индексу. У супротном, друга лица неће моћи да изврше упис.
Подношење молби студентској служби:
Пријава предмета за слушање неће бити могућа без подношења додатне молбе у следећим случајевима:
- Студенти који желе да упишу други (промене) студијски програм морају пре пријаве предмета за слушање да поднесу молбу студентској служби. Уз молбу прилажу и доказ о уплати од 5.000,00 динара на текући рачун Факултета 840-1441666-69, позив на број 80200, сврха уплате: молба за промену студијског програма. Молба се подноси у студентској служби (соба број 5) радним данима од 10 до 13 часова, 27. и 28. октобра. Образац молбе може се купити у скриптарници Факултета. У случају да молба буде одобрена, студентска служба ће у најкраћем року у информационом систему ажурирати студијски програм и омогућити пријаву предмета са другог студијског програма.
- Студенти којима истиче законски предвиђен рок за завршетак студија од 8 година, односно реуписани студенти којима истиче законски предвиђен рок за завршетак студија према решењу које су добили на упису, подносе молбу за продужетак рока за завршетак студија до истека троструког броја школских година потребних за реализацију уписаног студијског програма. Студенти уз молбу прилажу и доказ о уплати од 6.000,00 динара на текући рачун Факултета 840-1441666-69, позив на број 80200, сврха уплате: молба за продужетак рока за завршетак студија. Молба се подноси у студентској служби (соба број 5) радним данима од 10 до 13 часова, 27. и 28. октобра. Образац молбе може се купити у скриптарници Факултета. У случају да молба буде одобрена, студенти ће моћи да се упишу у заказаном термину.
Сва питања у вези са уписом слати на адресу studentska@tmf.bg.ac.rs.
