Obaveštenje o upisu viših godina i obnovi godine - doktorske akademske studije
Studentske vestiUpis viših godina i obnova godine za studente doktorskih akademskih studija, koji su fakultet upisali pre školske 2024/2025. godine, obaviće se u dva koraka:
- Zakazivanje termina za upis
- Dolazak sa neophodnom dokumentacijom u zakaznom terminu
Uslovi za upis u više godine doktorskih studija su:
- Uslov za upis u II godinu doktorskih akademskih studija je 41 ESPB bod ostvaren u I godini studija koji uključuje položene sve obavezne predmete na studijskom programu, tamo gde su isti definisani. (Inženjerstvo materijala, Biohemijsko inženjerstvo i biotehnologija i Inženjerstvo zaštite životne sredine)
- Uslov za upis u III godinu doktorskih akademskih studija su položeni svi ispiti predviđeni studijskim programom, uključujući i odbranjen Završni ispit.
Studenti koji su ostvarili najmanje 48 ESPB bodova imaju pravo na finansiranje iz budžeta u okviru odobrenih budžetskih kvota, a rangiranje se vrši u skladu sa Pravilnikom o doktorskim akademskim studijama. Student koji u trećoj godini studija ima status studenta koji se finansira iz budžeta, zadržava pravo da se finansira iz budžeta najduže godinu dana po isteku redovnog trajanja studija.
1. Zakazivanje termina za upis
Pre zakazivanja termina, potrebno je proveriti preko elektronskog naloga da li su svi položeni ispiti i sve uplate školarine evidentirani. U slučaju da postoje otvorene prijave ili neevidentirani ispit neophodno je obavestiti predmetne profesore, a uplate školarina iz školske 2023/2024. godine na vreme regulisati uplatom na tekući račun fakulteta (obavezno navodeći svoj jedinstveni poziv na broj) ili na vreme obavestiti studentsku službu o zahtevu za E-fakturu, ako školarinu plaća institucija u kojoj je student zaposlen.
Zakazivanje termina moguće je izvršiti isključivo preko elektronske forme u periodu od 15. oktobra do 23. oktobra. Nakon zakazivanja termina na adresu elektronske pošte koju je student naveo u okviru elektronske forme biće poslata potvrda o zakazanom terminu.
Upis studenata obaviće se u studentskoj službi (soba broj 6) radnim danima 22. i 23. oktobra 2024. godine, od 10 do 15 časova, u zakazanim terminima.
Neophodno je da studenti pažljivo evidentiraju svoje podatke u elektronskoj formi i izaberu tačno jedan termin u kojem sigurno mogu da dođu da predaju dokumentaciju. Višestruke prijave preko forme neće biti uzimane u obzir i biće brisane. Studenti će biti u obavezi da prilikom dolaska pokažu potvrdu o zakazanom terminu (papirna ili elektronska forma).
2. Dolazak sa neophodnom dokumentacijom
Studenti koji su zakazali termin dolaska u studentsku službu treba da pripreme sledeću dokumentaciju:
- indeks,
- jedan popunjen prijavni list ŠV20 (i ažuriran elektronski ŠV20 obrazac),
- dokaz o uplati od 100,00 dinara na tekući račun Fakulteta 840-1441666-69, poziv na broj 80200, svrha uplate: za Centar za razvoj karijere,
- dokaz o uplati od 500,00 dinara na tekući račun Fakulteta 840-1441666-69, poziv na broj 80200, svrha uplate: Osiguranje studenata,
- dokaz o uplati dopunskog dela školarine za samofinansirajuće studente - 1000,00 dinara na tekući račun Fakulteta 840-1441666-69, poziv na broj 80200 (u skladu sa Cenovnikom TMF za školsku 2024/2025. godinu, TMF prenosi uplatu u celosti Univerzitetu u Beogradu),
- ugovor o studiranju (nabavlja se u skriptarnici),
- fotokopiju ugovora za stipendiste, studente zaposlene na fakultetima i u institutima članicama Univerziteta u Beogradu, zaposlene na TMF i u IC TMF, a za nezaposlene uverenje da je student na evidenciji Nacionalne službe za zapošljavanje, ne starije od 10 dana.
Kako bi se izbegle gužve neophodno je da studenti sa pripremljenom dokumentacijom dođu u zakaznom terminu bez kašnjenja. U slučaju da studenti nisu u mogućnosti da se lično upišu, drugo lice može umesto njih da izvrši postupak upisa u zakazanom terminu pod uslovom da ima svu neophodnu dokumentaciju, da su sva dokumenta za koje je to relevantno svojeručno potpisana i da potpis odgovara potpisu studenta u indeksu. U suprotnom, druga lica neće moći da izvrše upis.
Školarina
Upis u jesenji semestar više godine plaća se na sledeći način:
- Studenti koji plaćaju punu cenu školarine: Plaća se u iznosu od 114.000,00 dinara (za školsku godinu) i može se uplatiti u dve jednake rate u iznosu od 57.000,00 dinara.
-
Nezaposleni studenti i studenti zaposleni na fakultetima i u institutima članicama Univerziteta u Beogradu:
- Upis u III semestar je 28.500,00 dinara (i upis u IV semestar je 28.500,00 dinara);
- Upis u V semestar je 28.500,00 dinara (i upis u VI semestar je 28.500,00 dinara);
-
Studenti zaposleni na TMF, u IC TMF i stipendisti Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja:
- Upis u III semestar je 19.000,00 dinara (upis u IV semestar je 9.500,00 dinara);
- Upis u V semestar je 9.500,00 dinara (i upis u VI semestar je 9.500,00 dinara).
Upis u obnovljenu godinu se plaća 19.000,00 dinara po semestru, osim u slučaju studenata koji obnavljaju IV, V ili VI semestar i koji su zaposleni na TMF, u IC TMF ili su stipendisti Ministarstva a koji plaćaju 9.500,00 dinara po semestru. Predračun školarine biće formiran nakon završetka postupka upisa. Prva rata školarine dospeva 1. novembra. Studenti koji plaćaju školarinu u obavezi su da uplate prvu rate školarine da bi dobili potvrdu o studiranju.
Podnošenje molbi studentskoj službi:
Upis studenata neće biti moguć bez podnošenja dodatne molbe u sledećem slučaju:
- Studenti kojima ističe zakonski predviđen rok za završetak studija od 6 godina, podnose molbu za produžetak roka za završetak studija do isteka trostrukog broja školskih godina potrebnih za realizaciju upisanog studijskog programa. Studenti uz molbu prilažu i dokaz o uplati od 6.000,00 dinara na tekući račun Fakulteta 840-1441666-69, poziv na broj 80200, svrha uplate: molba za produžetak roka za završetak studija. Molba se podnosi u studentskoj službi (soba broj 6) od 11 do 14 časova u periodu od 16. do 18. oktobra. Obrazac molbe može se uzeti u skriptarnici Fakulteta. U slučaju da molba bude odobrena, studenti će moći da se upišu u zakazanom terminu.
Sva pitanja u vezi sa upisom slati isključivo na adresu studentska@tmf.bg.ac.rs.