Навигација

Обавештење о упису виших година и обнови године - докторске академске студије

Студентске вести

Упис виших година и обнова године за студенте докторских академских студија, који су факултет уписали пре школске 2024/2025. године, обавиће се у два корака:

  1. Заказивање термина за упис
  2. Долазак са неопходном документацијом у заказном термину

Услови за упис у више године докторских студија су:

  • Услов за упис у II годину докторских академских студија је 41 ЕСПБ бод остварен у I години студија који укључује положене све обавезне предмете на студијском програму, тамо где су исти дефинисани. (Инжењерство материјала, Биохемијско инжењерство и биотехнологија и Инжењерство заштите животне средине)
  • Услов за упис у III годину докторских академских студија су положени сви испити предвиђени студијским програмом, укључујући и одбрањен Завршни испит.

Студенти који су остварили најмање 48 ЕСПБ бодова имају право на финансирање из буџета у оквиру одобрених буџетских квота, а рангирање се врши у складу са Правилником о докторским академским студијама. Студент који у трећој години студија има статус студента који се финансира из буџета, задржава право да се финансира из буџета најдуже годину дана по истеку редовног трајања студија.

1. Заказивање термина за упис

Пре заказивања термина, потребно је проверити преко електронског налога да ли су сви положени испити и све уплате школарине евидентирани. У случају да постоје отворене пријаве или неевидентирани испит неопходно је обавестити предметне професоре, а уплате школарина из школске 2023/2024. године на време регулисати уплатом на текући рачун факултета (обавезно наводећи свој јединствени позив на број) или на време обавестити студентску службу о захтеву за Е-фактуру, ако школарину плаћа институција у којој је студент запослен.

Заказивање термина могуће је извршити искључиво преко електронске форме у периоду од 15. октобра до 23. октобра. Након заказивања термина на адресу електронске поште коју је студент навео у оквиру електронске форме биће послата потврда о заказaном термину.

Упис студената обавиће се у студентској служби (соба број 6) радним данима 22. и 23. октобра 2024. године, од 10 до 15 часова, у заказаним терминима.

Неопходно је да студенти пажљиво евидентирају своје податке у електронској форми и изаберу тачно један термин у којем сигурно могу да дођу да предају документацију. Вишеструке пријаве преко форме неће бити узимане у обзир и биће брисане. Студенти ће бити у обавези да приликом доласка покажу потврду о заказаном термину (папирна или електронска форма).

2. Долазак са неопходном документацијом

Студенти који су заказали термин доласка у студентску службу треба да припреме следећу документацију:

  • индекс,
  • један попуњен пријавни лист ШВ20 (и ажуриран електронски ШВ20 образац),
  • доказ о уплати од 100,00 динара на текући рачун Факултета 840-1441666-69, позив на број 80200, сврха уплате: за Центар за развој каријере,
  • доказ о уплати од 500,00 динара на текући рачун Факултета 840-1441666-69, позив на број 80200, сврха уплате: Осигурање студената,
  • доказ о уплати допунског дела школарине за самофинансирајуће студенте - 1000,00 динара на текући рачун Факултета 840-1441666-69, позив на број 80200  (у складу са Ценовником ТМФ за школску 2024/2025. годину, ТМФ преноси уплату у целости Универзитету у Београду),
  • уговор о студирању (набавља се у скриптарници),
  • фотокопију уговора за стипендисте, студенте запослене на факултетима и у институтима чланицама Универзитета у Београду, запослене на ТМФ и у ИЦ ТМФ, а за незапослене уверење да је студент на евиденцији Националне службе за запошљавање, не старије од 10 дана.

Како би се избегле гужве неопходно је да студенти са припремљеном документацијом дођу у заказном термину без кашњења. У случају да студенти нису у могућности да се лично упишу, друго лице може уместо њих да изврши поступак уписа у заказаном термину под условом да има сву неопходну документацију, да су сва документа за које је то релевантно својеручно потписана и да потпис одговара потпису студента у индексу. У супротном, друга лица неће моћи да изврше упис.

Школарина

Упис у јесењи семестар више године плаћа се на следећи начин:

  1. Студенти који плаћају пуну цену школарине: Плаћа се у износу од 114.000,00 динара (за школску годину) и може се уплатити у две једнаке рате у износу од 57.000,00 динара.
  2. Незапослени студенти и студенти запослени на факултетима и у институтима чланицама Универзитета у Београду:
    • Упис у III семестар је 28.500,00 динара (и упис у IV семестар je 28.500,00 динара);
    • Упис у V семестар је 28.500,00 динара (и упис у VI семестар je 28.500,00 динара);
  3. Студенти запослени на ТМФ, у ИЦ ТМФ и стипендисти Министарства просвете, науке и технолошког развоја:
    • Упис у III семестар је 19.000,00 динара (упис у IV семестар је 9.500,00 динара);
    • Упис у V семестар је 9.500,00 динара (и упис у VI семестар је 9.500,00 динара).

Упис у обновљену годину се плаћа 19.000,00 динара по семестру, осим у случају студената који обнављају IV, V или VI семестар и који су запослени на ТМФ, у ИЦ ТМФ или су стипендисти Министарства а који плаћају 9.500,00 динара по семестру. Предрачун школарине биће формиран након завршетка поступка уписа. Прва рата школарине доспева 1. новембра. Студенти који плаћају школарину у обавези су да уплате прву рате школарине да би добили потврду о студирању.

Подношење молби студентској служби:

Упис студената неће бити могућ без подношења додатне молбе у следећем случају:

  • Студенти којима истиче законски предвиђен рок за завршетак студија од 6 година, подносе молбу за продужетак рока за завршетак студија до истека троструког броја школских година потребних за реализацију уписаног студијског програма. Студенти уз молбу прилажу и доказ о уплати од 6.000,00 динара на текући рачун Факултета 840-1441666-69, позив на број 80200, сврха уплате: молба за продужетак рока за завршетак студија. Молба се подноси у студентској служби (соба број 6) од 11 до 14 часова у периоду од 16. до 18. октобра. Образац молбе може се узети у скриптарници Факултета. У случају да молба буде одобрена, студенти ће моћи да се упишу у заказаном термину.

Сва питања у вези са уписом слати искључиво на адресу studentska@tmf.bg.ac.rs.