Obaveštenje o obnovi godine - master akademske studije
Studentske vestiObnova godine za studente master akademskih studija, koji su fakultet upisali pre školske 2024/2025. godine, obaviće se u tri koraka:
- Prijava predmeta za slušanje preko veb portala za studente
- Zakazivanje termina za upis
- Dolazak sa neophodnom dokumentacijom u zakaznom terminu
1. Prijava predmeta za slušanje
Studenti će imati mogućnost da u periodu od 10. oktobra do 16. oktobra preko svojih naloga na veb portalu za studente izvrše prijavu predmeta koje žele da slušaju. Da bi student mogao da prijavi predmete za slušanje, neophodno je da nema otvorenih prijava ispita. U slučaju problema sa otvorenim prijavama, studenti se moraju obratiti svojim predmetnim profesorima.
Svaki bod plaća se po ceni od 1.475,00 dinara. U ukupan broj bodova koji se prijavljuju obavezno se uračunavaju i bodovi za završni master rad, kao i bodovi za studijsko istraživački rad u slučaju da student nema prijavljenu temu završnog master rada ili da mentor nije priložio potvrdu o realizaciji studijskog istraživačkog rada (u slučaju da postoje problemi sa evidencijom, biće rešeni pri upisu).
Studenti kojima će automatski biti prijavljeni i predmeti prolećnog semestra koje su prethodno slušali, mogu iste da odjave prilikom dolaska u studentsku službu, s tim što su u obavezi da se, po okončanju februarskog ispitnog roka, u slučaju da ih do tada ne polože, jave u studentsku službu radi ponovne prijave predmeta, jer u suprotnom neće moći da ih polažu nakon tog roka.
Po okončanju postupka prijave, neophodno je da student odštampa spisak predmeta koje je prijavio preko naloga na veb portalu.
Predračun školarine biće formiran nakon završetka postupka upisa, a prva rata školarine dospeva 1. novembra. Studenti koji plaćaju školarinu u obavezi su da uplate prvu rate školarine da bi dobili potvrdu o studiranju.
2. Zakazivanje termina za upis
Nakon okončanja postupka prijave predmeta za slušanje, neophodno je da student zakaže termin u kome će doći da preda dokumentaciju u studentskoj službi. Zakazivanje termina biće moguće izvršiti isključivo preko elektronske forme u periodu od 11. oktobra do 16. oktobra. Nakon zakazivanja termina, na adresu elektronske pošte koju je student naveo u okviru elektronske forme biće poslata potvrda o zakazanom terminu.
Upis studenata obaviće se u studentskoj službi (soba broj 6) 15. i 16. oktobra 2024. godine, od 11 do 15 časova, u zakazanim terminima.
Neophodno je da studenti pažljivo evidentiraju svoje podatke u elektronskoj formi i izaberu tačno jedan termin u kojem sigurno mogu da dođu da predaju dokumentaciju. Višestruke prijave preko forme neće biti uzimane u obzir i biće brisane. Studenti će biti u obavezi da prilikom dolaska pokažu potvrdu o zakazanom terminu (u papirnoj ili elektronskoj formi).
3. Dolazak sa neophodnom dokumentacijom
Studenti koji su zakazali termin dolaska u studentsku službu treba da pripreme sledeću dokumentaciju:
- indeks sa upisanim ocenama položenih predmeta,
- jedan popunjen prijavni list ŠV20 (i ažuriran elektronski ŠV20 obrazac),
- odštampan spisak prijavljenih predmeta za slušanje (sa veb portala),
- dokaz o uplati od 100,00 dinara na tekući račun Fakulteta 840-1441666-69, poziv na broj 80200, svrha uplate: za Centar za razvoj karijere,
- dokaz o uplati od 500,00 dinara na tekući račun Fakulteta 840-1441666-69, poziv na broj 80200, svrha uplate: Osiguranje studenata,
- dokaz o uplati dopunskog dela školarine za samofinansirajuće studente - 1000,00 dinara na tekući račun Fakulteta 840-1441666-69, poziv na broj 80200 (u skladu sa Cenovnikom TMF za školsku 2024/2025. godinu, TMF prenosi uplatu u celosti Univerzitetu u Beogradu),
- ugovor o studiranju (nabavlja se u skriptarnici),
- potvrdu iz biblioteke.
Kako bi se izbegle gužve neophodno je da studenti sa pripremljenom dokumentacijom dođu u zakazanom terminu bez kašnjenja. U slučaju da studenti nisu u mogućnosti da se lično upišu, drugo lice može umesto njih da izvrši postupak upisa u zakazanom terminu pod uslovom da ima svu neophodnu dokumentaciju, da su sva dokumenta za koje je to relevantno svojeručno potpisana i da potpis odgovara potpisu studenta u indeksu. U suprotnom, druga lica neće moći da izvrše upis.
Podnošenje molbi studentskoj službi:
Upis studenata neće biti moguć bez podnošenja dodatne molbe u sledećem slučaju:
- Studenti kojima ističe zakonski predviđen rok za završetak studija od 2 godine, podnose molbu za produžetak roka za završetak studija do isteka trostrukog broja školskih godina potrebnih za realizaciju upisanog studijskog programa. Studenti uz molbu prilažu i dokaz o uplati od 6.000,00 dinara na tekući račun Fakulteta 840-1441666-69, poziv na broj 80200, svrha uplate: molba za produžetak roka za završetak studija. Molba se podnosi u studentskoj službi (soba broj 6) radnim danima od 11 do 14 časova u periodu od 7. do 9. oktobra. Obrazac molbe može se uzeti u skriptarnici Fakulteta. U slučaju da molba bude odobrena, studenti će moći da se upišu u zakazanom terminu.
Sva pitanja u vezi sa upisom slati isključivo na adresu studentska@tmf.bg.ac.rs.