14D111 - Metal, ugljenični i keramički kompoziti
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Metal, ugljenični i keramički kompoziti | |||
Akronim | 14D111 | |||
Studijski program | svi | |||
Modul | ||||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 5.0 | Status predmeta | izborni predmet | |
Uslovljnost drugim predmetom | nema | Oblik uslovljenosti | ||
Ciljevi izučavanja predmeta | Usvojiti znanja o sintezi, procesiranju i svojstvima vlakana koja se koriste kao ojačanja u kompozitima sa metalnom i keramičkom matricom kao i karbon/grafit kompozita. Prikazati vezivanje i svojstva međufaze kompozita. Student se na osnovi predavanja i sopstvenih istraživanja osposobljava za izbor matrice za odgovarajuće ojačanje i sagledava tehnike procesiranja koje su specifične za kompozite sa metalnom, keramičkom matricom kao i za karbon/grafit kompozite. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Na kraju kursa student je u mogućnosti da sagleda korelaciju između procesa pripreme, dobijene strukture i ostvarenih svojstava kompozitnih materijala. Takođe student razvija i sposobnost kritičkog razmišljanja i traženja rešenja za određeni problem i prezentacije u pisanoj i usmenoj formi dobijenih zaključaka i metoda koje je pri tome koristio.i strukturiranje polimernih materijala. Razumevanje metodologije simulacije postupaka prerade polimera. Studenti stiču saznanja koja ih osposobljavaju za rad u realnim uslovima. | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | Na kraju kursa student je u mogućnosti da sagleda korelaciju između procesa pripreme, dobijene strukture i ostvarenih svojstava kompozitnih materijala. Takođe student razvija i sposobnost kritičkog razmišljanja i traženja rešenja za određeni problem i prezentacije u pisanoj i usmenoj formi dobijenih zaključaka i metoda koje je pri tome koristio. | |||
Sadržaj praktične nastave | ; | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
3 | ||||
Metode izvođenja nastave | Nastava se izvodi kroz predavanja sa prezentacijama i računskim zadacima i seminarski rad. | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | Pismeni ispit | |||
Praktična nastava | Usmeni ispit | 50 | ||
Projekti | ||||
Kolokvijumi | ||||
Seminari | 50 |