14Д111 - Метал, угљенични и керамички композити
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Метал, угљенични и керамички композити | |||
| Акроним | 14Д111 | |||
| Студијски програм | сви | |||
| Модул | ||||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 5.0 | Статус предмета | изборни предмет | |
| Условљност другим предметом | нема | Облик условљености | ||
| Циљеви изучавања предмета | Усвојити знања о синтези, процесирању и својствима влакана која се користе као ојачања у композитима са металном и керамичком матрицом као и карбон/графит композита. Приказати везивање и својства међуфазе композита. Студент се на основи предавања и сопствених истраживања оспособљава за избор матрице за одговарајуће ојачање и сагледава технике процесирања које су специфичне за композите са металном, керамичком матрицом као и за карбон/графит композите. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | На крају курса студент је у могућности да сагледа корелацију између процеса припреме, добијене структуре и остварених својстава композитних материјала. Такође студент развија и способност критичког размишљања и тражења решења за одређени проблем и презентације у писаној и усменој форми добијених закључака и метода које је при томе користио.и структурирање полимерних материјала. Разумевање методологије симулације поступака прераде полимера. Студенти стичу сазнања која их оспособљавају за рад у реалним условима. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | На крају курса студент је у могућности да сагледа корелацију између процеса припреме, добијене структуре и остварених својстава композитних материјала. Такође студент развија и способност критичког размишљања и тражења решења за одређени проблем и презентације у писаној и усменој форми добијених закључака и метода које је при томе користио. | |||
| Садржај практичне наставе | ; | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 3 | ||||
| Методе извођења наставе | Настава се изводи кроз предавања са презентацијама и рачунским задацима и семинарски рад. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | Писмени испит | |||
| Практична настава | Усмени испит | 50 | ||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | 50 | |||
