14ИИМ319 - Грађевински материјали
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Грађевински материјали | |||
| Акроним | 14ИИМ319 | |||
| Студијски програм | Инжењерство материјала | |||
| Модул | ||||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 5.0 | Статус предмета | изборни предмет | |
| Условљност другим предметом | За похађање: Основи инжењерства материјала; за полагање: Керамички материјали | Облик условљености | ||
| Циљеви изучавања предмета | Циљ предмета је да се студенти упознају са производњом и применом грађевинских материјала на основу њихових својстава. Циљ предмета је такође да студенте упозна са карактеризацијом, контролом квалитета грађевинских материјала и заштитом животне средине у њиховој производњи и примени. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Студенти овладавају основним принципима производње, примене и испитивања грађевинских материјала. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Керамички грађевински материјали; Неорганска везива и бетони; Грађевински камен, агрегат и пуниоци; Неоргански материјали за хидроизолациону заштиту; Неоргански материјали за топлотну, звучну заштиту и заштиту од пожара. | |||
| Садржај практичне наставе | Испитивање текстуралних карактеристика грађевинске керамике; Испитивање брзине везивања цемента; Испитивање механичких карактеристика бетона - испитивање савијне и притисне чврстоће; Испитицање понашања материјала током загревања. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | 2 | |||
| Методе извођења наставе | Предавања и лабораторијске вежбе. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 20 | Писмени испит | 50 | |
| Практична настава | 30 | Усмени испит | ||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | ||||
