22Д8 - Одабрана поглавља инструменталне анализе
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Одабрана поглавља инструменталне анализе | |||
| Акроним | 22Д8 | |||
| Студијски програм | Биохемијско инжењерство и биотехнологија,Инжењерство заштите животне средине,Хемија,Хемијско инжењерство | |||
| Модул | ||||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 7.0 | Статус предмета | изборни предмет | |
| Условљност другим предметом | Облик условљености | |||
| Циљеви изучавања предмета | Циљ предмета је да студент стекне теоријско знање и експерименталне способности да користи ону инструменталну методу која је релевантна за област истраживања којом се бави и да стекне основна знања о одабраним методама које су обрађене на курсу. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Кроз предавања, консултације и презентацију семинарског рада студент треба да развије комуникационе способности. Истовремено, кроз семинарске радове које презентују остали студенти, студент овладава знањем о низу других инструменталних метода и њиховој примени а кроз заједничку анализу материјала за учење развија способност тимског рада. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Програмом је обухваћен већи број инструменталних метода (спектроскопија, флуоресценција и фосфоресценција, нуклеарна магнетна резонанца, термијске методе, гасна и течна хроматографија, комбиноване методе итд.). Програм курса и избор метода зависе од интересовања студената и мењају се сваке године. Сваки студент, у договору са ментором, бира пет метода. Једну методу представља путем усмене презентације, о једној методи пише семинарски рад (15-20 страна текста) у коме су објашњени основни принципи рада инструмента, илустровани конкретним примерима практичне примене. Студенти на крају полажу завршни тест који покрива преостале три одабране методе. | |||
| Садржај практичне наставе | ||||
| Литература | ||||
| 
 | ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови | 
| 3 | ||||
| Методе извођења наставе | Настава се одвија у виду предавања, консултација са сваким студентом и менторске помоћи наставника у изради семинарског рада, индивидуалне посете лабораторији у којој се се примењује одабрана метода, презентације семинарских радова, припреме материјала за учење и полагања теста. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 20 | Писмени испит | 50 | |
| Практична настава | Усмени испит | |||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | 30 | |||
