14ДИЗ5 - Технологија пречишћавања отпадних вода
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Технологија пречишћавања отпадних вода | |||
| Акроним | 14ДИЗ5 | |||
| Студијски програм | сви | |||
| Модул | ||||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 5.0 | Статус предмета | изборни предмет | |
| Условљност другим предметом | нема | Облик условљености | ||
| Циљеви изучавања предмета | Циљ предмета је да се студенти упознају са применом најсавременијих техника које се користе при пречишћавању отпадне воде, ослањајући се на већ стечена знања током редовних студија, а пре свега специфичних физичко-хемијских и биолошких поступака, као и најсавременијих сепарационих техника. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Посебно ће студенти бити оспособљени за самостални научно-истраживачки рад, уз потпуно упознавање са домаћом индустријском праксом у овој области. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Предмет упознаје студенте са напредним техникама пречишћавања отпадних вода. Током курса студенти добијају теоретске основе уз рачунске пример и посебно се упознају са конкретним решењима у индустријској пракси. Тежиште курса је на сепарационим техникама, примени биолошких поступака и поступцима третмана отпадног муља. | |||
| Садржај практичне наставе | студијски истраживачки рад | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | 2 | |||
| Методе извођења наставе | Настава укључује предавања, рачунске примере и посебно, посете индустријским погонима уз практичну наставу и самостални истраживачки рад студената | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 5 | Писмени испит | ||
| Практична настава | 5 | Усмени испит | 40 | |
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | 50 | |||
