МТЕТ17 - Функционални текстилни материјали
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Функционални текстилни материјали | |||
| Акроним | МТЕТ17 | |||
| Студијски програм | сви | |||
| Модул | ||||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 5.0 | Статус предмета | изборни предмет | |
| Условљност другим предметом | Нема | Облик условљености | ||
| Циљеви изучавања предмета | Циљ овог предмета је да студенте упозна са савременим поступцима обраде површине текстилног материјала и са ефектима који се могу добити њиховом применом. Студенти се упознају са методама и техникама за карактеризацију насталих промена на површини материјала. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Студенти се оспособљавају да на основу жељеног ефекта на површини текстилног материјала врше избор поступка за обраду. На основу познавања поступака обраде материјала у површинском слоју студенти врше избор метода и техника за карактеризацију насталих промена на материјалу. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Предмет упознаје студенте са поступцима обраде материјала у површинском слоју тј. на атомском и молекулском нивоу. Обрада у танком површинском слоју, омогућава добијање нових својстава која се не могу постићи применом конвенционалних поступака. Упознавањем са овим поступцима студенти сагледавају могућност њихове примене у инжењерству тзв. функционалних текстилних материјала. | |||
| Садржај практичне наставе | ||||
| Литература | ||||
| 
 | ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови | 
| 4 | 0 | 0 | ||
| Методе извођења наставе | Теoријска настава, семинари | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | Писмени испит | |||
| Практична настава | Усмени испит | 60 | ||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | 40 | |||
