22МСПАК - Системи паковања
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Системи паковања | |||
| Акроним | 22МСПАК | |||
| Студијски програм | Инжењерство материјала | |||
| Модул | Графичко инжењерство, дизајн и амбалажа | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 4.0 | Статус предмета | изборни предмет | |
| Условљност другим предметом | Облик условљености | |||
| Циљеви изучавања предмета | Упознавање студента са индустријским поступцима и системима паковања разних производа у различите типове амбалаже. Оспособљавање студента да може да се укључи у рад одељења за паковање у разним индустријским гранама. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Студент је оспособљен да изабере одговарајући систем паковања за одређени производ, као и да организује и води поступак паковања у разним индустријским гранама. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Класификација система паковања. Системи паковања течних производа. Системи паковања прашкастих и зрнастих производа. Системи паковања производа произвољног облика. Системи паковања у прехрамбеној индустрији. Паковање у заштитној амосфери. Системи паковања у фармацеутској индустрији. Паковање у стерилним условима. Системи паковања у козметичкој индустрији. Паковање под повишеним притиском. Палетизација и контејнери. | |||
| Садржај практичне наставе | Рачунске вежбе. Обилазак фабрикa којекористе различите системе паковања. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | 1 | |||
| Методе извођења наставе | Предавања, рачунске вежбе, демонстрације, обавезна израда семинарског рада | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 5 | Писмени испит | 50 | |
| Практична настава | 10 | Усмени испит | ||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | 30 | |||
| Семинари | 5 | |||
