22Д45 - Хемија метал-органских једињења
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Хемија метал-органских једињења | |||
| Акроним | 22Д45 | |||
| Студијски програм | Хемија | |||
| Модул | ||||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 5.0 | Статус предмета | изборни предмет | |
| Условљност другим предметом | нема услова | Облик условљености | ||
| Циљеви изучавања предмета | Циљ предмета је да студенте упозна се са основним реакцијам добијања, њиховим особинама и применама као катализатора при синтези различитих полазних сировина, интермедијера или добијања финалног производа. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Студент ће стећи потребна стручна знања за критичку анализу и повезивање нових комплексних идеја, као и способност развоју нових идеја и добро разумевање процеса учења. Студент ће анализирати, вредновати и повезивати нове и сложене идеје и бити способан за доношење стратешких одлука. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Предмет упознаје студетне са реакцијама добијања и примене органометалних једињења која се користе у индустријским синтезама различитих производа. Садржај предмета обухвата више различитих група органометалних једињења, које су значајне сировине за употребу у хемијској индустрији, као и неопходни реактанти за бројне лабораторијске синтезе. Програм предмета обухвата синтезу, карактеристике и примену метал-органских једињења. | |||
| Садржај практичне наставе | ||||
| Литература | ||||
  | ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови | 
| 3 | ||||
| Методе извођења наставе | Предавања, тестови, писмени испит | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 5 | Писмени испит | 60 | |
| Практична настава | 35 | Усмени испит | ||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | ||||
