22Д71 - Информациони системи у графичкој индустрији
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Информациони системи у графичкој индустрији | |||
Акроним | 22Д71 | |||
Студијски програм | Инжењерство материјала | |||
Модул | ||||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 4.0 | Статус предмета | изборни предмет | |
Условљност другим предметом | Облик условљености | |||
Циљеви изучавања предмета | Циљ предмета јесте упознавање са основним поставкама увођења информационих система у графичку индустрију и овладавање техникама које то омогућују. Семинарски рад је предвиђен као могућност да студент примени стечена знања и методе на решавању постављеног пројектног задатка. | |||
Исходи учења (стечена знања) | У оквиру курса ученик је оспособљен да осмисли и примени информационе система у постојеће радно окружење. Студент је обучен да креира визуелне презентације и да сажето представља добијене резултате. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Упознавање са основним поставкама увођења информационих система у графичку индустрију као и методама које се за то користе. Четири лабораторијске вежбе прилагођене стицању практичних искустава, а служе и као илустрација могућности коју пружа информациони систем. У оквиру семинарског рада студент самостално пројектује један систем према задатом пројектном задатку и презентује резултате рада у облику писаног извештаја и усмене презентације. | |||
Садржај практичне наставе | ||||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
2 | ||||
Методе извођења наставе | Настава укључује предавања, лабораторијске вежбе и семинарски рад. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | Писмени испит | |||
Практична настава | 20 | Усмени испит | 35 | |
Пројекти | ||||
Колоквијуми | 10 | |||
Семинари | 35 |