14Д007 - Комфор текстилних материјала и одеће
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Комфор текстилних материјала и одеће | |||
| Акроним | 14Д007 | |||
| Студијски програм | сви | |||
| Модул | ||||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 5.0 | Статус предмета | изборни предмет | |
| Условљност другим предметом | Нема | Облик условљености | ||
| Циљеви изучавања предмета | Циљ предмета је овладавање фундаменталним принципима и савременим сазнањима из области комфора текстилних материјала и одеће који треба да дају смернице за самостално пројектовање текстилног материјала (укључујући његове структурне елементе) и одевног предмета ради постизања оптималне интеракције човек-одећа. ; | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Код студената се развија способност да применом научних сазнања из ове области раде на унапређењу индустријске праксе. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | У оквиру предмета се разматрају физиолошки и чулни аспект комфора. Обухваћени су топлотни и тактилни комфор одеће и посебно, својства текстилних материјала и њихових структурних елемената која условљавају перцепцију комфора. Предмет даје преглед могућих праваца побољшања својстава комфора, како конвенционалних одевних предмета, тако и одеће специјалне намене (заштитна одећа, спортска одећа и др.), узимајући у обзир њихову функцију и климатске услове окружења. | |||
| Садржај практичне наставе | ||||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | ||||
| Методе извођења наставе | Настава се реализује кроз предавања и израду семинарског рада. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | Писмени испит | |||
| Практична настава | Усмени испит | 60 | ||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | 40 | |||
